"en laat u ook zelf als levende stenen gebruiken voor de bouw van een geestelijk huis, om een heilig priesterschap te vormen, tot het brengen van geestelijke offers, die Gode welgevallig zijn door Jezus Christus.”

1 Petrus 2 vers 5

Volgende dienst

De volgende dienst vind plaats op zondag van 15:00 tot 16:30, zaal is open vanaf 14:30.

Lees verder »

Leiderschap

Leiderschap zoals wij zien in de gemeente bestaat uit de voorganger en oudsten. Wij dragen geestelijke zorg voor degenen die zich als partners aan sluiten.

Lees verder »

Ik ben nieuw!

Wat fijn dat je een kijkje neemt op onze site, kijk gerust even rond. Net als in onze diensten, neem plaats, neem de tijd en ontmoet.

Lees verder »


"Wie lof offert, eert Mij, en baant de weg, dat Ik hem Gods heil doe zien.”

Psalmen 50 vers 23

Samenkomsten & Activiteiten

Naast de zondagse samenkomsten wordt er wekelijks een samenkomst gehouden, waaronder Huis van Gebed, Bijbelstudie, mannen- en vrouwenavond en Faithbuildersavond (kring).

Lees verder


CCZ Kids

Kinderen nemen bij ons een belangrijke plaats in. We zetten ons in om de kinderen een eigen plek te bieden waar ze kunnen komen en mogen gaan groeien in een persoonlijke relatie met Jezus.

Lees verder


Bemoedigingsavonden

Vier keer per jaar houden we op zaterdagavond een avond waar we mensen uit de wijk Dieze uitnodigen om bij ons in het gebouw te komen eten. Iedereen is welkom. Aansluitend is er ook een dienst met een gastspreker die vaak ook bezocht wordt door mensen uit andere gemeenten. Een hele open dienst met een bemoedigend karakter voor iedereen.

Lees verder